Peluang Jadi Pioneer Malaysia

Salam Semua.

Saya harap Anda boleh bersikap Positif. Jika Post ini mengganggu Anda.. ABAIKAN. Saya ada sebab sendiri mengapa saya buat bisnes baru ini. (letih nak jawab soalan sama) Jika jumpa nanti kita boleh borak panjang.

Jika Anda POSITIF pada PELUANG, Ini masanya.

Saya sedang membina satu bisnes baru. International company. Baru nak dirasmikan di malaysia pada 17 November 2012. Sangat AWAL. Saya baru buat dalam sebulan dan dah melahirkan 3 Sapphire dalam Network saya.
Alhamdulillah 3 minggu Kumpulan kaki KIRI sudah berjumlah lebih 200 orang. Beberapa Leader besar dah join bisnes baru saya.
Sekarang saya sedang membina kaki KANAN.

Sesiapa yang berminat boleh daftar PERCUMA untuk tempah kedudukan ANDA. Satu kaki saya bagi ANDA.

Nantikan LIMPAHAN Downline yang tak pernah anda jangkakan. 100% Gerenti.

Anda boleh Daftar PERCUMA di

http://www.organogoldmalaysian.com/10000165936

(Penaja Muhammad Dzulnun Huraira) Jika tak boleh buka link, copy n paste link di atas ini pada Browser anda

Setiap ahli akan dapat website promosi seperti ini.

Sebaik sahaja pendaftaran selesai, saya akan hubungi ANDA untuk Gerak Kerja Pendapatan 5 Angka dalam masa 3bulan.

Saya buat meeting Preview Organo Gold seminggu 3 kali, Isnin, Rabu dan Jumaat di Centre saya di Seremban 2.. Special Training dan Latihan khas juga akan diberikan. Penceramah ialah beberapa Tokoh Nama Besar yang telah mengumpul Pendapatan Jutaan Ringgit dalam MLM.

Saya menanti Calon Diamond untuk berkerjasama. Jumpa Anda di PUNCAK KEJAYAAN.

Anda juga boleh Register menggunakan Form di bawah. Saya akan Follow up dalam masa 48 jam.

About ZonaN
http://www.facebook.com/LoRd.ZoNaN

2 Responses to Peluang Jadi Pioneer Malaysia

  1. Hazwan says:

    Takleh click…. tk keluar…. page not found

Tinggalkan Komen dan Pendapat Anda di sini !!!

